Sommaren är här!

Igår hade vi picknick i Björkhagen och tittade på circusdjur! Sommaren har äntligen kommit till Stockholm, och även om vissa dagar kan va lite kyliga är det alltid sol på balkongen :) 

Plugget går bra, jag har dock kvar två tentor på lördag (varav en är stor och megaviktig resttenta) - samtidigt som jag har praktik 30 timmar/vecka. Aningen stressande, men men... Jag vill inte plugga i sommar och jag måste ha godkänt på ena tentan för att få fortsätta i termin 3 till hösten. Men allt annat i skolan har jag kommit ikapp, har till och med bra betyg! :) Fixar jag båda tentorna på lördag så är jag helt ikapp (och före vissa) i klassen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0