Naaww :)

Vår lilla bäbis!
Väntar på att mami ska fixa håret...
Tänkte para henne (första och sista gången) vid detta löpet. Det sägs ju att tikar mår bra av att ha fått en kull.
Men efter väldigt mycket om och men så ska vi vänta till hösten. Jag och Basse har så mycket planer för utflykter och resor till sommaren att det helt enkelt får bli i höst istället!

Förra veckan la vi ut en annons på blocket om valparna... Skrev att jag skulle para min toytik och att valpar väntas i augusti samt att de va leveransklara i slutet av september. Jag fick sålt tre direkt, alltså de ville lägga handpenning nu medsamma!
14 000 per valp ska vi ta, hoppas det blir 4-5 stycken :) Inte för att man får bry sig om pengar när det gäller bäbisar, men det går ju inte att förneka ett härligt tillskott i kassan... hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0