Stativ = nästa köp

Lekte med det stooora objektivet igår! (Hmm, hur lät det då...?) Det är ju superbra zoom, men det blir suddigt eftersom man inte kan hålla helt stilla. Jädrans, måste införskaffa ett stativ innan Gambia... Undrar vad ett sånt kostar?! :(

Nu ska jag in till stan och hämta mitt pass hos indiska ambassaden. Haha, det har legat där i början av januari... Har aldrig fått tummen ur och åka in till stan. Gillar inte att hänga runt turisthaken här i Stockholm och Drottninggatan är sjukt mycket touristas. Ambassaden ligger precis bredvid... 


Basse kan ju nästan se mig från köksfönstret när jag jobbar :)

Kommentarer
Postat av: Sweetie

Köpte ett stativ från Hama på Gekås för 99:-. Hittade det på prisjakt. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=546771. Lätt o bra stativ!

2011-03-18 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0