Saxat från idag

- Biverkningarna kan dröja några dagar.
- Ursäka, VAD menar du nu!?
- Huvudvärk, yrsel, illamående m.m.
- Aha... Åh fan visste inte det...

- Du är alltså helt säker på att du inte tagit dethär vaccinet tidigare?
- Mmm. Fast vad händer om det skulle va så? Har ju inte mina tidigare papper...
- Du, jag tycker vi struntar i detta...

- Och malariatabletter har du fått på recept?
- Ursäkta, vad menar du nu!?
- Ja alltså Gambia och länderna runt har ju högst malariarisk i hela världen. Du måste ju äta malariatabletter... 
- Aha... Åhh fan....

Därefter fick jag höra av idag va sista dagen att ta vaccinet, eftersom det börjar verka först 22 mars. Jäkla tur att jag orkade dra förbi mottagningen. Damen tyckte nog ja va väldigt slarvig :) 

Castingen gick bra, men det va som förra veckans uttagningar - snabbt in och snabbt ut. Allt går på utseendet så jag får hoppas att de hör av sig nästa vecka :) Hann aldrig ta några bilder, fick inte ens kika mig själv i spegeln innan de satte en kamera framför nyllet på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0