Så funkar det, jag köper upp hela haket...

Va så sjukt jävla trött imorse. Satt och nickade till hela tiden, vet inte om ni kan relatera men vet ni hur det ser ut när man verkligen inte kan hålla ögonen öppna under en föreläsning!? Haha, det ser så fult ut.
Jag skämdes som sjutton men jag somnade hela tiden idag!! Ögonen stängdes hela tiden och jag vinglade med huvudet, ser ut som man är helt nerdrogad :/
Efter ett tag tänkte jag:
"Skit samma, det ser bättre ut om jag faktiskt ta och vilar en stund. Vilar huvudet mot händerna och blundar istället för att sitta här och fajtas med ögonlocken...".
Så jag blundade och vilade huvudet i händerna på bänken. Vaknade till tre gånger av att armarna vek sig och jag föll frammåt med hela överkroppen mot bänken. Läraren låtsades inte som hon såg, jag ville dö av skam :)

I pausen köpte jag ungefär allt som fanns i cafeterian, hets-smuttade på kaffe, cola light var tionde sekund. Käkade kexchoklad och chokladboll för att få igång en sugarrush... Det lyckades faktiskt sådär! 


Nu är det vila en timma sedan plugga, plugga, plugga här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0