Kamera är köpt!!

Nu jäklar ska jag fota!!! Adopterade en liten bebe igår. Hon heter Nikon D5000 och har massor av fina tillbehör som bl.a. 70-300 mm objektiv (fatta stoooort!). Hon är drygt ett år gammal men är i absoluta nyskick :) Till vardags ska jag ha det vanliga objektivet 18-55 mm, men till Gambia tar jag garanterat med det stora! 

Det va nog lite av ödet som förde oss samman. Basse körde stand-up i Uppsala igår och just där hade jag hittat kameran på blocket. Kunde ju inte bli bättre!!! Stod i valet mellan Canon eos 550, Nikon D90 eller ovanstående, vilket det alltså också blev.

Idag är en fullbokad dag, har redan castat, nu är det hinna förbi skolan en snabbis och sen jobba... Är inte hemma förrän vid 20-tiden ikväll men då ska jag gräva ner mig i manualer och leka med kameran!! *Längtar*


Titta va fiiiiin beben är!!!!! Fast va tung.. haha, hade inte räknat med det ^^

Kommentarer
Postat av: Sweetie

Du kommer garanterat va helnöjd med den kameran! :)

2011-03-04 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0