Hallucinationer, here I come!

Blev ju typ tvingad att käka Malarone, tabletter mot malaria. Gambia är ett av de länder som är mest drabbat av myggburna sjukdomar... Tog mig första tablett idag, man kan få feeeta biverkningar typ som ångest, mardrömar, depressioner, panikattacker osv. Jonas sjukt efterblivna läkare hade skrivigt ut Lariam tabletter vilket är typ förbjudet snart. Det blir man tydligen helt galen av. Jaja, det är väl bättre det än att få malaria. 

Idag har jag...
...gått på vårpromenad, satte mig på en parkbänk och solade!!

Ätit en lagom nyttig lunch:
Blev typ miljonär:
Kom upp i högkostnadsskyddet på Apoteket:
Bestämde vad jag ska ha på mig på "SM i ordvitsar" imorron:

Haha, jag, Basse och Jonas ska på SM imorron i ordvitsar... undrar hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0