Håller mina tummar :)

Nu är jag klar med uttagningarna, båda två kändes jättebra men det gällde inte att "prestera rätt" utan att snarare "se rätt ut". Agenten visar filmerna till bolagen som ska välja skådespelare, just de jag castade för idag innefattade inte ens repliker så det är bara utseendet och ansiktsuttrycken som spelar roll.

Jag hoppas de väljer mig!!! Får svar redan i helgen, inspelning är ju nästa vecka. Hade vart kul att åka till Indien, blev ju inget med Jenny. Eller ja, hon åkte förra veckan och då kunde inte jag.


Lite knasig bild, men jag är mitt uppe i en presentation :)

(Om ni undrar varför Tessie sitter i knät på mig - jag tar alltid med henne överallt!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0