Fest med American Marine ^^

Japp!! Nu kör vi! Amerikanska marinan stannar till i Stockholm om några veckor och ska partajja över helgen på en båt. En bekant till mig känner en på amerikanska ambassaden som bjöd in henne med vänner. Departure fredag kväll och tillbaka söndag morgon. Låter ju hur snett som helst, men jag och J är ett oslagbart kul par och jag kan ju inte tacka nej :) 
Basse har ju givetvis börjat dilla om hans finlandskryss med tio utvikningsmodeller... ^^

Undrar vad man ska ha på sig, visst vore det kul med lite temaklädsel typ seglare!?

Våren -09 när jag va med Jr och premiärade med båten för året!
Ge mig mjukglass och sol NU!!!!
Fast rosa Juicy kläder går nog inte hem på ovanstående fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0