Drar upp täcket över näsan och somnar om...

Idag ska jag ta mig till casting som är inbokad efter lunch. En reklam/infofilm som skulle tillföra en del i kassan. Dock har jag en riktigt slö-dag, vill INTE gå ur sängen.

Antagligen känns allt så tungt för att jag har så jäkla mycket jag borde fixa:

- Har fått en knöl på handen jag måste kolla upp/operera. Hade liknande när jag va yngre och då opererades den bort, minns inte vad exakt det va...
- Vaccinera mig mot Gula Febern (inför Gambia)
- Fixa ny botox (mina rynkor kring ögonen och små kråksparkar syns redan efter bara 3 månader, fattar inte - använde min nya läkare "fejk-botox" eller...)
- Skriva ut nya p-piller
- Plugga i skolan
- Pedikyr (känner mig så jävla okvinnlig, har typ förfallit senaste veckorna)
- Fixa studentleg dvs gå till skolan och få ett intyg utskrivet, gå till CSN och visa dom intyget, skicka allt till.....
- Leta upp min vita klocka. Fattar inte hur min favvoklocka bara kan försvinna...!?
- Grooma Tessie alltså duscha, föna, fixa tassar, öron och svans... *snark va trist det är* 

Får se om jag orkar göra ett ryck... Ikväll uppträder Basse på Big Ben, han har massor av nytt material vilket ska bli kul att se!!! 
Återkommer med bilder från provfilmningen senare... Hoppas mitt underbara morgonhumör inte smittar av sig på castingen :) 


Min älskade vita klocka... Använde ju den 24/7 innan!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0