Back to castings

Min telefon har vart tyst rätt länge nu. Har legat på latsidan när det gäller tv/film jobb eftersom jag blev uppringd en del i höstas. Men nu saknar mina adrenalin-boostar av att stå i centrum :) Därav skickade jag iväg några brev tidigare i veckan och fick feedback idag. Ska gå på två castings imorron, reklamfilm för en svensk bank inspelning i  Indien samt en reklamfilm med inspelning i Köpenhamn.
Båda jobben betyder resa nästa vecka, så jag får plugga distans i så fall...


Bilder från den roligaste inspelningen ever, Arne Dahls "Misterioso" med regi Harald Hamrell. Spelade Anja Parrikka. Höll på flera dagar på olika ställen, denhär dagen spärrade vi av hela Östermalmstorg, folk stod och tittade medans regissör och filmteamet arbetade med mig och min "man". Sååå spännande!! Ni får se filmen nästa höst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0