Åhh, va jag saknat bloggen!!

Klockan är 01.56, tvn är på i bakgrunden och mina ögon värker när jag tittar på datorskärmen. Skriver på min hemexamination. Har hållt på tre dagar men är långt från färdig. Gjorde två tentor i lördags och hoppas verkligen jag fick godkänt! Det va kurser jag gick i termin ett och jag vill verkligen kunna lägga dom bakom mig. Kan knappt vänta tills jag får resultatet, tyvärr får jag vänta två-tre veckor... *seeega lärare*

Jag har alltså inte gjort så mycket mer än pluggat de senaste dagarna. Åker ju till Tallin i helgen och nästa torsdag drar jag till Gambia, och det gäller att få klart skolarbetet innan! Imorron ska jag åka in till Söder och unna mig lite kul inredning, klippa håret (bara toppa!!) och leta klänning till helgen... 
Nu ska jag däcka.


Någon som hinner njuta av VÅREN i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0