Nya kärleken ^^

Ähh jag måste visa innan jag lägger mig :)

Har letat drygt två år efter den perfekta sovrumstavlan. Inte hysteriskt superaktivt, men ändå gått in på vernissage och utställningar, klickat på blocket, kollat marknader utomlands, annonserat på Facebook osv.
Kraven va:
- Det måste en handmålad oljemålning.
- Det ska va stor, minst 120 bred och 100 hög.
- Jag har alltid velat ha naturmotiv och det måste vara svenskt.
- Det får gärna vara skog men känslan man får när man tittar på verket ska vara nyfikenhet och trygghet (lite sådär barndomsminnen från landet).
- Jordnära färger.
- Det behöver absolut inte vara någon känd konstnär men det måste vara signerad.

Och här är den - Harmonisk och vacker!

Man ser något nytt varje dag och kan fantisera sig till nya platser vartenda gång man ser på den...


Blev lite ojämna kanter, men den är rak :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0