Lång dag imorron!

Imorgon ska jag jobba som värdinna i Sveriges "Världsrekordförsök i whiskeyprovning"!
Det ska bli otroligt spännande, tillställningen hålls i Kungliga Tennishallen och Ticnet beräknade 2500-3000 besökare :) Förhoppningsvis blir det gott nog för Guiness!

Senare på kvällen är det Summerburst-festival i samarbete med NRJ! Basse har fått VIP i VIP vilket genererar i gratis drinkar och bästa platser :) Ska bli grymt kul, hoppas bara jag orkar med hela dagen+natten.
Whiskeytillställningen slutar 21 och då blir det ombyte, in i taxi mot festivalen! Ska lägga fram kläder och förbereda allt ikväll så jag kan sova till 11 imorron!! Efterfesterna slutar inte förrän 06 och jag har lovat älsklingen att gå all in. Funderar på att köpa koffeintabletter på Apoteket...

Ska kolla mitt B12 nästa vecka... Den senaste månaden har jag vart extremt trött - jag menar hur normalt är det att sova varje dag på lunchrasten!? Har jag en timma slänger jag i mig mat för att sedan sova 45 min tills jag börjar igen. Har haft problem med detdär tidigare så det är lika bra att testa sig...

Tessie ska sova över hos dagmamman lör till sön... Lite trist, men ett måste då både jag och Basse är borta hela lördagen... Ska packa en övernattningsväska :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0