I fas igen...

Nu har jag hittat min blogglust igen :) Äntligen! Det har vart så mycket det senaste... Ni ska se min almanacka, har inte haft såhär många bollar i luften på riktigt länge.
Lite trist egentligen, jag är fullbokad varje dag sju veckor fram :(
*men det är ju mitt eget fel*
Men sen har jag tre veckor semester - min första ever!!
27 år, kanske på tiden!?

Nu ska jag fixa i lite löshår och fila till naglarna, stryka kostymen och packa partystassen... 
"If you dont plan, you plan to faile" gäller idag. Hysteriskt. Både kul och jobbigt. Att jag aldrig lär mig.

I brist på bilder idag bjussar jag lite från Gambia-resan,
jag och Jonas hittade ett gäng hyenor mitt i ingenstans...
Mutade vakten att få mata dom. Sånadär dumma saker man gör i stundens anda :)

Sjukt stora och läskiga djur. Inga hunddjur, inga kattdjur. Bara enormt stora bestar. Jonas berättade att de inte hade någon "trött spärr" när de jagar. De kan fortsätta tills de själva stupar...


Jag hade snabbast reflexer :)


Mmm, maaat! (känner likheter med mig själv hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0