Ardbeg Challenge

Det va en lång dag igår, först jobb och sedan festival!
Jobbade på The Ardbeg Challenge som utförde ett världsrekordförsök i whiskeyprovning. Lärde mig massor om rökighet, mixar, årgång, destilleri m.m. Jag arbetade som kontrollant, värdinna och fotograf... Omväxlande och dagen gick otroligt fort! 

Jag hade fixat gratis biljetter till Basse + vän vilket uppskattades :)  
Efter tillställningen va det Basses tur att bjuda tillbaka så han tog med mig på Summerburst -11. Det va en supercool konsert och vi dansade som faen :)


Järngänget:





Fotade VIP gäster - men Basse stal en bild:

Deltagarna (jag syns som en liten blå prick ståendes nedanför läktaren :)

Peter Siepen hade underbar kreation as usuall:

Han vet hur han roar sig, min kille. Skäms gör han tydligen inte heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0