Det går bra nu :)

Ska inte berätta för er innan allt är "klart". Det blir antagligen godkänt i mitten av augusti, då ska jag skriiiika ut det!!! 

Jag är ensam hemma hela kvällen, Basse är på någon fest. Så jäkla skönt att "bara få vara" en kväll.
Ligger i soffan med några cider, pluggar lite, strökollar film, friserar en tass i taget på Tessie, småpysslar, gör lunchlådor... Det är avkopplingt det! (Som om jag någonsin går ut... pff torrboll är jag :)
Imorron jobbar jag 07-21 på äldreboendet :)

Måste förresten börja planera partyväskan till Alicante/Ibiza... Åker ju om två veckor!! Det ska bli galet kul. Det tycker Basse också. Superkul. Jätteroligt. Sådär. Lite. Kanske inte alls. Hehe :) "What happens in Spain, stays in Spain..." :) :)


På måndag är jag ledig, börjar inte förrän tisdag kl 15.
Roadtrip söndag kväll till tisdag förmiddag....!? Köping!?

Här är ett stop från Lysekilstrippen:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Köping!!

2011-07-10 @ 00:47:51
Postat av: B

HMM, TORRBOLL VA ORDET =) =) JK.

2011-07-10 @ 02:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0