Kameran på blocket blev såld...

...men inte till mig!! Jädrans!!!!!! Många har tipsat mig om Canon D90, men en sån kostar minst 7000:- begagnad... Jag är ju inte gjort av pengar, dessutom jobbar jag ju inte mer efter denhär veckan. Åhh va irriterad jag är nu! Att man inte kan få allt man vill ha... :)

Men jag tycker verkligen en kamera vore en bra investering, tänk om några år - hur mycket roligare är det inte att kunna titta tillbaka på riktigt bra kort? Plus att Gambia kommer bli galet kul att fota... 

Kommer inte kunna somna idag. Vad ska jag göra!?

Bilder från när Tessie anlände till Budapest förra våren. Oj va jag hade saknat henne....!! Ska berätta historien om när jag olagligt smugglade hem henne senare, hehe. (Alltså det enda som saknades va stämpeln att hon va immun mot rabies, hon hade alla sprutor...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0