Puppie <3

Titta vad som kom förbi jobbet idag!!
Söt liten pincher bäbis... Lilla magisen va helt kal, hihi bääääbis :)

Har för övrigt antagligen beslutat att ta heltid på äldreboendet... Trivs bra där, det är ett väldigt givande och tagande vilket jag tycker om. Det ger så mycket insikt och utveckling om livet från olika synvinklar, trivs när jag vårdar människor (speciellt i ett så känsligt skede som vid livets slut). Inte bara sitta i en kassa utan faktiskt känner att jag gör skillnad, lindra ångest och inge lite glädje :) Det är väl också en kombination av att jag tycker om att vara behövd samtidigt som jag tycker om att ge energi.

Aja, vi får se... Fick ju jobb i en zoobutik som jag tidigare berättade. Tyckte de va kul tills jag träffade ägarinnan. Personen skulle nog må bra (läs bättre) av en varm kram ;) Men då finns det andra människor jag hellre ger min energi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0