Zoobutik

Skaffade jobb i en zoobutik idag. Valde ut den största djurbutiken i området och åkte dit. Frågade efter butikschefen och sa till henne att jag ville börja jobba. Sa att jag hade "lätt att lära, va en bra säljare och att jag inte va rädd att få skit under naglarna".
Ska jobba imorron och i helgen, dvs dubbelt utöver mina andra jobb :)
Det gäller att bita ihop några veckor nu tills man "hittat rätt". Är fortfarande lite sugen på något Ica-jobb, ska nog ordna något nästa vecka och prova...

Har som sagt vart lite kluven i vart jag ska jobba heltid nu när jag ska ta studieuppehåll. Trivs ju superbra i klädbutiken som jag är på, men skulle gärna prova något nytt! 
Jag trivs bra även på äldreboendet, men det är så jäääkla dåligt betalt! :(
Helt sjukt, att jobba inom vården är så mycket mer krävande än att stå i en butik (dessutom krävs ju ofta utbildning)...


"Bestäm vad du vill göra,
gör sedan det!"
- Evelina Simonaho om att
inte krångla till livet :)


Från Valencia i juli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0