Tillbaka till skolan!

Idag blir det rest tenta klockan 10 i skolan. Har bestämt mig för att ta uppehåll igen i höst och eventuellt i vår. 

Vet vad ni tänker :)
- Åhhhh, va hon är strulig!!
Ja, kanske det ^^

Men jag har planer med allt! Nästa sommar blir det ju bäbisverkstad, och då passar det ju bra att ha heltidsjobbat med en bra lön ett år innan ;) Mammapenningen/föräldraledighet baseras ju på senaste årets arbete... Jag är stolt att jag nu gjort ett av tre år till sjuksköterska!! Nästa höst är det back on track igen, passar bra att plugga första halvåret som preggo om man mår illa osv. Skolan är ju bara några timmar om dagen medans heltid är åtta-nio timmar måndag till fredag!
Nu är jag lite i valet vilket arbete man ska välja. Funderar på klädbutiken men det vore kul med lite omväxling. Tänkte skaffa mig heltid på kanske något Ica Maxi eller Coop Forum!? Vi får se... Ska ordna något denna veckan.

I eftermiddag ska jag medverka i en parsketch för "Lilla Al Fadji show" som har inspelning för fullt. Har för en gångs skull lyckats få med Basse, som ska "spela min pojkvän" :) Ska ta lite bilder från spektaklet och posta ikväll!

I helgen vart det Falkenberg. Mådde riktigt superbt att vara där, första gången jag känt så på över tre år! Säkert bara fjärde-femte gången sedan jag flyttade i för sig... 


"There comes a point in your life when you realize who matters,
who never did, who dont anymore, and who always will.
So dont worry about people from your past,
there is a reason why they didnt make it to your future."


Kusinen :)


Kommentarer
Postat av: Linda Herlog

Hihi,tänk om ja vetat att du vart på andra sidan häcken i helgen!

Vi bor granne med Roger och Ija:)

2011-08-15 @ 19:37:30
Postat av: Evelina

Liiiinda!!! Åhh, hade så gärna sett nytillskottet!! Fast jag hade nog blivit bäbissjuk... :)

2011-08-15 @ 22:04:21
Postat av: Linda Herlog

Haha!det får man va:) bäbissjuk alltså!på tiden

att ni fixar en nästa sommar:) hihi!!Det e så underbart med bäbis!!!

2011-08-15 @ 23:18:41
Postat av: Ann

There comes a point in your life.....

Tack för besöket, det var MYCKET uppskattat :) ser fram emot att möta upp dig ;) Hälsa mannen i ditt liv och var rädd om dig, vet att Du vet vad du gör när de gäller jobb och studier men en liten velgumma e du allt :D pöss <3

2011-08-16 @ 07:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0