Läs inte om ni inte vill missa 120 sek av ert liv

Kom tio minuter sent till min bokade tid hos frissan och missade min färgning. Skulle vart där 08.30 och kom 08.43.
De hade en strikt 10 minuters regel förklarade den ytterst suuuuupertrevliga tjejen i receptionen. Jag förklarade då i ett lätt tillmötesgående ton att trafiken vart kaos och att jag skulle sätta i löshår på en annan salong direkt efter. Jag hade liksom P.L.A.N.E.R.A.T dethär nu. Jag började dessutom jobba klockan 13 så det va lite jalla nu.
Nej, det va en principsak.
Jag sa att jag struntade i föning.
Nej, det gick inte.
Jag sa att jag kunde tvätta ur sk*ten själv på deras toalett, bara någon slängde i färgen.
Nej, det gick ju absolut inte - givetvis. Hon va såååå ledsen.

Jävla snobbfrisör. Gick till en av random på Drottninggatan. Fick tid direkt.
Blev inte alls lika bra som vanligt (måste jag motvilligt erkänna), servicen va inte lika topp och stället använde någon mainstream färg som typ Goldwell. Brände i hårbotten, fast det inte va blekning!! :( (fatta jobbigt)
Jävla skitfrisör.
Får dra mig till "Öfvre Schtekmalm" om några månader igen. Livet suger.

Summa sumarium så MISSADE jag att sätta i löshåret idag!!! Va helt vansinnig, ska dit imorron tidigt som tuppen istället. 

Nu går jag och lägger mig. Nu har jag fått skriva av mig.



Här kanske jag kan få lite förståelse om varför jag va nära ett nervsammanbrott på grund av en banal sak som löshår:
Va ute på rockkonsert igår (=5 timmars sömn + fylla), röjde på krogen i söndags (=4 timmars sömn + fylla). Jobbar mer än heltid på två olika jobb. Har tenta i skolan imorron. Ska träffa pappa imorron (vi ses typ 1-2 gånger om året) SAMTIDIGT som två vänner kommer imorron på besök (de vill att jag ska hämta de på Skavsta = jo tjena...) och stannar över helgen (de är sååå förväntansfulla över allt jag tydligen ska ha planerat åt oss...).
Upp på detta är Basse i Budapest och partajjar. Jag typ gråter mig till sömns varje kväll ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0