Le Golf tournament

Lite bilder från Christos Masters!! Hälsade 140 gäster välkomna på morgonen och delade ut exklusiva "give-aways".
Värdet per person?
40 000 :)

Därefter tillbringade jag dagen vid hål nummer 15 för att ge deltagarna smakprov på öl...
I år fanns det med lite affärsfolk bland "kändis"-deltagarna.
Sååå, när jag insåg att jag småpratade med VD för Thai Airways fick jag fjärilar i magen. Likaså blev jag full av vördnad för grundaren till Peak Performance. De där människorna har jobbat hårt både en och två timmar för att komma någonstans i livet. Riktigt imponerande. Sånt tänder jag på, hard work.

En man gjorde ett riktigt bra slag, frågade om han spelar golf vanligtvis. 
"Ja, en del turer har man väl tagit", svarade han med ett kryptiskt leende. Alla deltagare presenterar sig när de anläder till hålet, kunde därför snabbgoogla hans namn på min iPhone.
Jarmo Sandelin :)



Måste ju gosa lite också ;)


Alla skvallerblaskor va såklart på plats, kunde inte låta bli att retas med "Klick" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0